راهنمای خرید دوچرخه ثابت خانگی

برای همه ما پیش آمده است که فضای شلوغ باشگاه های ورزشی را به فضای آرام خانه ترجیح دهیم و فقط به ورزش بپردازیم تا از یکنواختی و بی انگیزگی جلوگیری کنیم. در حالی که در خانه هستیم ، ممکن است مزایایی برای ما داشته باشیم که از آنها اطلاعی نداریم. امروزه فناوری راه حل هایی برای افزایش انگیزه ورزشکاران در اختیار ما قرار داده است تا آنها بتوانند برنامه ورزش روزانه خود را در خانه با انگیزه و تعیین کنند. با خونسردی با خانواده این کار را انجام دهید. خرید دوچرخه ثابت یکی از دستگاه های ورزشی خانگی است که افراد در سنین مختلف می توانند با استفاده از آن شرایط دوچرخه سواری در خارج از خانه را شبیه سازی کرده و از آن استفاده کنند. در این مقاله سعی داریم بهترین خرید دوچرخه ثابت را برای شما انجام دهیم. به نکات زیر توجه کنید و آنها را هنگام خرید دوچرخه ثابت فراموش نکنید. به این فکر کنید که چگونه می خواهید از دوچرخه ثابت استفاده کنید.

قبل از خرید دوچرخه ثابت ، فکر کردن در مورد نحوه استفاده از آن باعث اطمینان بیشتر شما در خرید می شود. جایی که می خواهید دوچرخه خود را قرار دهید و چه برنامه تناسب اندام برای خود دارید کار شما را آسان می کند. ابتدا خود تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از این دستگاه برای تناسب اندام استفاده کنید یا برای حفظ سلامتی و تقویت عضلات و پاکسازی این هدف به شما در انتخاب خود کمک می کند.

راهنمای خرید دوچرخه ثابت خانگی

چه زمانی بیشتر دوست دارید با دوچرخه ثابت تمرین کنید؟

بیشتر افرادی که صبح ورزش را انتخاب می کنند کمتر از ورزش دست می کشند و می توانند با یک برنامه خوب به اهداف خود برسند. بیشتر مردم علاقه مند به پخش موسیقی هنگام رکاب زدن و دوچرخه سواری هستند. به عزیزان خود گوش فرا دهید و از این طریق با گذشت زمان متوجه نخواهید شد و می توانید مدت طولانی تری به ورزش خود ادامه دهید.

اگر شما یکی از افرادی هستید که صبح ها دوست دارید ورزش کنید ، بهتر است دوچرخه را در اتاق خواب خود بگذارید و شاید یکی از افرادی باشید که دوست دارند در تعامل با دیگران در خانواده و در یک مکان شلوغ ورزش کنند. و حتی می توانید ورزش کنید. از فرزندان خود مراقبت کنید تا موتورسیکلت ثابت شما را از محیط گرم و صمیمی خانواده دور نکند.

برای ورزش منظم به دستگاهی نیاز دارید که راحت و روان باشد و با علایق شما سازگار باشد. برنامه های مختلفی در دستگاه وجود دارد تا در حین تمرین احساس خستگی نکنید و بتوانید مدت زمان بیشتری را تمرین کنید. ارزیابی ضربان قلب به شما امکان می دهد نتایج دقیق و عالی را آموزش دهید. همچنین برای مدت کوتاهی دریافت می کنید.

به یاد داشته باشید که گوش دادن به موسیقی می تواند فعالیت و نشاط شما را به راحتی افزایش دهد و می توانید مدت زمان طولانی تری را تمرین کرده و زودتر به اهداف خود برسید. وقتی برای خرید دوچرخه ثابت به فروشگاه می روید. برای خرید بهتر چند ویژگی را در نظر بگیرید.

پدال

دوچرخه ای که می خواهید خریداری کنید باید دارای پدال ذهنی باشد تا تا زمانی که دست از رکاب زدن بردارید از درد و آسیب رنج نبرید.

هیچ تأثیر منفی وجود ندارد

یک دوچرخه ثابت معمولاً بار را از پشت و زانو برمی دارد و می توانید در خانه تمرینات ایمن و موثری داشته باشید. این ویژگی می تواند یک تمرین خوب و ایده آل برای کاربر ایجاد کند ، خصوصاً اگر در دوره آسیب دیدگی و بهبودی هستید و در این مدت می توانید به فرم عالی فرم تناسب اندام خود برسید.

آسان برای استفاده

استفاده از دوچرخه های ثابت متفاوت است و برخی از آنها دارای صندلی های راحت تری هستند و دارای ارتفاع مناسبی هستند که باعث می شود ورزش راحت تر شروع و متوقف شود. بنابراین قبل از انتخاب دستگاه حتما به میزان راحتی و آرامشی که روی آن دارید توجه کنید.

احساس طبیعی جاده را بدهید

موتور ثابت برای برانگیختن احساس دوچرخه جاده ای طراحی و ساخته شده است. این دستگاه برای افراد و ورزشکارانی که می خواهند دوچرخه سواری حرفه ای انجام دهند مناسب است و می توانند با استفاده از این دستگاه خانگی توانایی های خود را آزمایش کنند.

وضعیت قلب و عروق را بهبود می بخشد

اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید ، برای موفقیت بیشتر باید شدت و دشواری کار خود را افزایش دهید. دوچرخه ثابت یکی از وسایل هوازی خانگی است که می تواند برای افراد با هر سطح توانایی و علاوه بر کارایی قلب استفاده شود و عضلات آنها کمک زیادی می کند.

پدال های واکنش پذیر

در دوچرخه های ثابت امروزی ، پدال ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای رک پدال یا بند پدال هستند و هنگام انجام تمریناتی که به سهولت ورزش کمک می کنند ، بسیار پاسخگو هستند.

صندلی راحتی داشته باشد

صندلی دوچرخه ثابت بسیار مهم است تا کاربر هنگام انجام تمرینات مشکلی نداشته باشد. بعضی از مدل های ثابت دوچرخه صندلی های بزرگتر و نرم تری دارند که می توانید با استفاده از آنها از دوچرخه سواری لذت ببرید و احساس راحتی نکنید.

هنگام استفاده از چرخ ثابت نکات زیر را بخاطر بسپارید:

در ابتدای تمرین بدن خود را گرم کنید تا آماده شود.
کنترل ضربان قلب در حین ورزش ارزیابی سطح تناسب اندام شما را آسان تر می کند.
برای خشک شدن عرق از حوله ورزشی یا دستمال استفاده کنید.
لباس های تمرینی مناسب که برای جابجایی راحت و استفاده از کفش های مخصوص دویدن و راه رفتن راحت باشند.
آب مصرف کنید تا بدن در حین ورزش دچار کم آبی نشود.
گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود در حین آموزش ، به شما امکان می دهد مدت طولانی تری تمرین کنید و یک تمرین شادتر و جذاب تری داشته باشید.
به یاد داشته باشید که قبل از تمرین گرم شوید و به تدریج تلاش خود را برای احساس گرما در بدن افزایش دهید و ماهیچه های شما برای انجام یک ورزش شدید آماده می شوند.
به یاد داشته باشید قبل از ورزش اهداف تعیین کنید و با گذشت زمان به فعالیت خود اضافه کنید. بعد از مدتی شما قوی تر و آمادگی بیشتری پیدا می کنید ، ضربان قلب شما افزایش می یابد و می توانید تمرینات سنگین تر و طولانی تری انجام دهید.